1 Aralık 2011 Perşembe

En Sevdiğim Ay Gelmiş!

En sevdiğim ay, Aralık gelmiş! Önce bir zaman ne kadar da hızlı geçiyor, 2011 girdiğim günü dün gibi hatırlıyorum geyiğini de yaptığıma göre gelelim Aralık'ı sevme nedenlerime:
Here is my favorite month, December finally arrived! Time passes really fast, I clearly remember the last night of 2009. Let me tell you the reasons I love December:

-  Yılın son ayı olması, seneyi güzel sonlandırma şansımız var :)
- You can do your best and finish your year better :)
- Bol kutlamalı bir ay!
(ister Noel, ister Yılbaşı olsun)
- It's full of celebrations!
(Christmas, New Year..)
- Kar, kartopu ve kardan adam :D
İstanbul artık kardan nasibini almasa da benim hala minicik umudum var..
- Snow, snowball fight and snowman :D
There is no more snow in Istanbul but I have a tiny bit hope..
- Ve son ve en önemli sebebi ben bir Aralık kızıyım :) 
Dolayısıyla benim için ikinci madde otomatikman çarpı 2 oluyor :D Söyleyin bana, aralık nasıl sevilmez?
- And the last one, but the best: I am a December girl :)
So that second reason is doubled for me :D Tell me, how you can't love December?

Tumblr_lve4lc1acs1r4hp5mo1_500_large
Benim hatrım için İstanbul'a şöyle bi güzel kar yağsa.. Olmaz mı? :)
I want such a beautiful view! Is that possible, somehow? :)

2 yorum:

PinkBerry dedi ki...

Ayni duygulari paylasiyoruz sanirim bu ay icin, son postuma bakmani isterim :) Bende aralik ayi kiziyim, en sevdigim yani hediyeler 2x'ye katlaniyo hep :))

Hamide... dedi ki...

kar kısmına katılmasam da sen de demek laci kız gibi aralık çocuğusun... ne güzel :))