26 Aralık 2011 Pazartesi

Do or Don't? #4

İşte karşınızda ikinci trend: Renkli saçlar ve hatta sakallar.. Yine her şey biz kızların saçlarını alternatif renklere (pembe, mavi, yeşil..) boyamasıyla başladı, erkekleri zehirliyoruz sanırım :D
Here is the second trend: Colourful hairs! Katy Perry, Lady Gaga are already done this but it's the turn of males.. We're poisoning men :D

Daha çok yaygın değil bu trend ama duruma biz önceden el koyalım dedim ;)
It's not to so popular as colourful socks yet..

Tumblr_lvfo58ns6e1qhyjvso1_500_large 
Tumblr_lkdszhz8va1qgakdvo1_500_large 

Tanıdık ünlülerden renkli saçları denemiş erkekler:
Some singers with colourful hair:

Red Hot Chili Peppers'tan Flea saçları pembe de oldu, lila da, yeşil de:
Flea from RHCP; he tried pink, lilac, green:

305134_314309961928506_313757335317102_1302775_1672053470_n_large 
021_large

Ve diğer bir isim Jared Leto:
And Jared Leto:

 

Hepinizin "Hayıır!" çığlıklarını duyuyorum :D Bence de haklısınız hani, yine de ilk fotoğraftaki gibi fiyakalı olursa sesimi çıkartmam, hayran hayran bakarım ;D
I can hear your all screams "Noo!" :D I agree with you but I would say nothing for the man on the first photo, he is really cool ;D

14 yorum:

Junkhead dedi ki...

Jared ne renge boyasa yakışıyor yakışır yahuu :D Sakal boyamak daha havalı bence ,ilginç duruyor ama yakışana tabiii hahaa :))

Mia Wallace dedi ki...

ıhııımmmmm beğenmedim :)

Hamide... dedi ki...

aman ya çok iğrenç bi gidp çay demlesinler :D

Back to Black dedi ki...

sakalı çok severim ama doğal rengiyle ))))

bu arada takibindeyim bilmiş ol :)

What's Next dedi ki...

@Junkhead; bence de yakışana yakışır hani ;)

@Mia; ilk örnek dışında (onu çok ayrı tutuyorum!) ben de sana katılıyorumm, belki tüm kızlar bir olursak bu gidişe bi dur diyebiliriz? :)

@Hamide; işte bu yüzden bu ülkede marjinal gençler yetişmiyor!! :P

@Back to Black; hahah sakalı sevdiğini halil sezai'den anladık :D hahah hoşgeldin ;)

lacivertojelikız. dedi ki...

jared ne yapsa yakışır sanki be :)

http://www.youtube.com/watch?v=5QWpTK1Q5n0

Rainbow Gatherer dedi ki...

pembe sakal çok komik olmuş ama pembe punk saçına bayıldım ben :=)

http://rainbowgatherer.blogspot.com

What's Next dedi ki...

@lacivertojelikız; hihih en son jude law içinde bunu demiştin lacii :D sesi falan ayrı mesele, mesela ben de kolundaki dövmeyi çok beğeniyoruum, hani şu üçgenli olan..

@Rainbow Gatherer; o sakal çok tatlı yaa :D

Ayshe Rose dedi ki...

o kadar da renklenmesin erkekler yahu :)

http://stylishtimes.blogspot.com/

want more fashion dedi ki...

please.. DON'T =D
cok göze carpan bisi olabilir bu pozitif olabilir.. ama sakalin pembe olmasi benim hosuma gitmedi =P

selinacar dedi ki...

Lütfen yaygın olmasın ya,iyi böyle:)

What's Next dedi ki...

@Ayshe Rose, want more fashion, selinacar; o zaman bu trendi duymamış, görmemiş, bilmiyor gibi yapıyoruz ki olası rengarenk erkekleri engelleyelim :P

BeTwin Us dedi ki...

Sahnede tamam da günlük hayatta alışabilir miyiz bilmiyorum ben geçenlerde Kanyon'da pespembe saçlı bir teyze gördüm ve herkesin uzaylı gibi baktığına şahit oldum gözlerimle :/

What's Next dedi ki...

@Betwin Us; kadınlarda çok daha yaygın renkli saçlar, üstelik Kanyon gibi bir yerde garipsemelerine şaşırdım; kim bilir renkli saçlı erkek görseler ne tepki verirler..